Ekateknik

Teknik Destek

 Teknik Servis Müşteri Hizmetleri 
 +90 (505) 339 10 70    –   
 +90 (312) 342 00 99
 

teknik@ekateknik.com.tr 

KESİNTİSİZ ENERJİ – KESİNTİSİZ HİZMET

 

Müşteri ihtiyaçlarının karşılanması

EKATEKNİK %100 müşteri memnuniyeti kapsamında, satışını yapmış olduğu ürünleri fabrika çıkışından itibaren  izlemekte, servis hizmetlerini yakından takip edip, müşterilerimizden gelen geri bildirimleri titizlikle inceleyerek, her türlü saha desteğini zamanında vermek, iyileştirme önerilerini ve tavsiyelerini üretim ve ar-ge ve lojistik birimlerimize iletmek, Ekateknik Servis Biriminin en öncelikli görevleridir.

Ekateknik, deneyimli ve dinamik servis kadrosu ile sözleşmelerle bağıtlanmak koşuluyla 7/24 saat yerinde servis hizmeti vermektedir.

Ekateknik Teknik Servis Hizmetleri:

• Yeni cihaz kurulum ve devreye alma
• Satış sonrasında garanti içi servis hizmeti
• Garanti içinde çok uygun maliyetlerde koruyucu bakım hizmeti verilmesi
• Müşterilere cihaz başı eğitimi verilmesi
• Garanti bitiminde  müşteri ihtiyacına ve yük durumuna bağlı olarak bakım sözleşmesi yapılması
• Akü tedariği, ek akü süresi ihtiyacı için ek akü grubu sağlanması ve devreye alınması
• Cihazların yer değişiminde nakliye dahil anahtar teslim hizmet verilmesi
• Özel servis projeleri hazırlanması
• Özel sözleşmeler yoluyla ulusal çapta bakım/onarım hizmetleri verilmesi

Bakım Sözleşmesi Yapılması Gerekliliği:

Kesintisiz Güç Kaynakları 7 gün/24 saat çalışacak şekilde tasarlanmış olmalarına karşın gerekli olan dönemsel bakımların yapılması, sistemlerin doğru ve uzun ömürlü hizmet verebilmeleri için en önemli unsur olarak dikkate alınmalıdır.  Size yıllarca hizmet verebilmesi için, gerekli olan bakımların zamanında, eğitimli personel ve üretici tarafından onaylanmış yedek parça ile yapılması gerekir. Zaman içerisinde aşınan ve sınırlı ömrü olan malzemelerin (akü, fan, DC kondansatör, filtre devreleri kontaktör gibi) arızaya neden vermeden değiştirilmesi, dönemsel kontroller ve bakımlar aracılığıyla sağlanabilir ve bu sayede kritik yüklerin beslenmesinde, yüklerin kesintiye uğraması olasılığı en alt düzeye indirilmiş olur.

*** Yılda 2 kez koruyucu bakım  yapılmasının, uluslararası istatistiklerde, yıllık yük kesintisi sayısını en az ¼ oranında azalttığı saptanmıştır.
*** Müşteri isteği, cihazın bulunduğu ortam ve (kritik) yük durumuna  bağlı olarak çeşitli bakım sözleşmeleri seçeneklerini müşterilerimize sunuyoruz

Yedek parça ihtiyacına göre Yıllık Bakım Sözleşmesi Seçenekleri

Parça hariç

Parça dahil akü hariç

Parça ve akü dahil

Müdahale süresine göre Bakım Sözleşmesi Seçenekleri

7/24 Bakım Sözleşmesi : Haftada 7 gün 24 saat servis, 2 Saatte Müdahele

7/24 Bakım Sözleşmesi : Haftada 7 gün  24 saat servis, 8 Saatte Müdahele

7/24 Bakım Sözleşmesi : Haftada 7 gün  24 saat servis, 24 Saatte Müdahele

Bakım sözleşmesi yapan müşterilerimizin aldığı hizmet üstünlükleri:

•  Günlük servis programında öncelik ve yerinde servis
• Yedek parça ve akü ihtiyaçlarında liste fiyatlarından özel indirimler
• Bakımı yapılan sistemlerin dönemsel teknik raporlarının müşterilerle paylaşımı
• Ek akü grubu isteklerinde özel fiyat

7/24 Gerçek Teknik Destek

•  7/24 servise hazırız.
• Müşteri yerinde bakım/onarım yapıyoruz.
• Gerekli yedek parçası her an stoklarımızda tutuyoruz.
• Gerektiğinde arızalı cihaz yerine geçici kiralık konsinye cihaz temin ediyoruz.
• İş sağlığı ve güvenliği eğitimi almış teknik elemanlarla servis hizmetleri veriyoruz.